praktyczne porady dotyczące rejestracji znaków towarowych
prosty, zrozumiały język
konkretne przykłady
Nazwa dla firmy
Z biznesowego punktu widzenia oryginalna nazwa firmy przyciąga uwagę klientów i szybko zapada im w pamięć. Dotyczy to zarówno spółek funkcjonujących w branży budowlanej, przewozowej, informatycznej, jak i działających w wielu innych sektorach. Przewóz towarów oraz osób to bez wątpienia trudny biznes, jednak jak się okazuje, coraz bardziej opłacalny. Na rynku przybywa więc przedsiębiorstw transportowych, jednak ich nazwy często są do siebie zbliżone.
Warto postawić na nieszablonowe określenie, gdyż wybrane przez nas słowo lub zlepek słów może przyczynić się do rozpoznawalności spółki na rynku, a co więcej, może także pomóc firmie wyróżnić się na tle konkurencji.
Zastanawiając się, jak nazwać firmę transportową, warto mieć na uwadze względy marketingowe. Prowadzoną działalność gospodarczą można oczywiście nazwać własnym imieniem i nazwiskiem, jednak stosunkowo rzadko zdarza się, by rozpoznawana na całym świecie spółka miała w nazwie imię. Podstawowym minusem takiego nazewnictwa jest przede wszystkim fakt, że niewiele ono mówi o samym przedsiębiorstwie czy o branży w której funkcjonuje. Ze względów praktycznych warto więc zadbać, aby nazwa dla firmy transportowej była:
W trakcie prowadzenia działalności, nazwę przedsiębiorstwa można zmienić. Trzeba jednak pamiętać, że zbyt częste dokonywanie takich zmian nie sprzyja budowaniu pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
praktyczne porady dotyczące rejestracji znaków towarowych
prosty, zrozumiały język
konkretne przykłady
Poznaj 10 zagadnień prawnych, które powinieneś znać, jeśli prowadzisz firmę lub myślisz o jej założeniu.
Dowiesz się m.in. jak chronić nazwę, logo oraz domenę internetową.