Nazwa dla firmy
Kampanie promocyjne firm przybierają niekiedy ciekawą formę. Taką właśnie kampanię od dłuższego czasu prowadzi marka Milka. Co takiego przygotowała, że warto o tym wspomnieć? Przekonaj się!
Kiedy myślisz „Marlboro” widzisz kowboja z papierosem w ustach. Kiedy myślisz „Mercedes” widzisz luksusowe, niemieckie auto.
Widzisz? To dobrze. Na tym właśnie polega pozycjonowanie produktów.
W cukierni „Słodka dziurka” kupujesz słodycze, wino do kolacji w „Mocnym Nocnym”, a problemy stomatologiczne leczysz w gabinecie „Dent Worry”.
Poznaj zasady tworzenia nazw.
Kto z Was pamięta jeszcze o istnieniu Centrali Produktów Naftowych i Petrochemii Płock? A nazwa ORLEN mówi Wam coś? Dowiedz się więcej kiedy warto a kiedy powinno się dokonać zmiany nazwy marki.
Pamiętasz sentencję „Odkryjmy lepszy świat” Philipsa? Na pewno. Masz do czynienia z dobrze zaprojektowanym sloganem firmowym. Poznaj zasady projektowania skutecznych sloganów korporacyjnych.
Wymyślanie nazwy firmy może być żmudnym i długim procesem. W jego trakcie warto zwrócić uwagę na nazwy, którymi posługują się firmy konkurencyjne.
Właściwie dobrana nazwa dla firmy handlowej jest bez wątpienia podstawą jej istnienia na rynku. Jeśli dana działalność gospodarcza nie ma nazwy, nie będzie znana dla potencjalnych klientów, a tym samym nie będzie możliwe stworzenie wizerunku konkretnej marki.
Znalezienie nazwy dla firmy spożywczej jest nie lada wyzwaniem. Na rynku jest bardzo dużo marek, które posiadają duże budżety marketingowe, są rozpoznawalne. Są tez takie, któe dopiero przebijają się w gąszczu konkurencji. Dowiedz się jak pomóc swojej marce skutecznie się rozwijać.