Zapytaj o ofertę
Nazwa dla firmy
Zadzwoń:
883 222 244
powrót

Jak nazwać gabinet pielęgniarski

Opinie i porady Jak nazwać gabinet pielęgniarski

Zawód pielęgniarki często wydawać się może niedoceniany. Jeżeli zdecydowałaś się na założenie swojego gabinetu pielęgniarskiego, może okazać się to wyjściem z niezadowalającej sytuacji. Jak nazwiesz swój gabinet pielęgniarski, tak aby odniósł sukces? Ten artykuł pomoże Ci w tej kwestii.

Pielęgniarki w Polsce

Zawód pielęgniarki bardzo często pojawia się w debacie publicznej. Często jest to temat problemów w tym sektorze lub strajków z nimi związanych. Z pewnością wynika to z faktu, że opieka pielęgniarska jest bardzo istotna dla społeczeństwa. Każdy zdaje sobie sprawę z faktu jak ważna jest praca pielęgniarek dla ludzi chorych. Demograficzne prognozy mówią o starzejącym się społeczeństwie, które z pewnością potrzebować będzie profesjonalnej opieki pielęgniarskiej. Za tym idzie zwiększający się popyt na usługi pielęgniarskie.

Po stronie podażowej jest równie źle. Pielęgniarstwo w Polsce cierpi na poważne braki kadrowe. Przeważająca większość pielęgniarek aktywnych zawodowo to osoby powyżej 40. roku życia. W ciągu najbliższych lat jedna trzecia pielęgniarek i położnych przejdzie na emeryturę.

W pielęgniarskie brakuje młodej krwi. Zawód ten nie wydaje się być atrakcyjny w oczach młodych ludzi. Ponad 40 procent pielęgniarek to osoby powyżej 50 roku życia. Minister zdrowia Łukasz Szumowski zapowiadał w roku 2017 działania mające na celu popularyzację pielęgniarstwa wśród młodzieży. Plany obejmowały między innymi stypendia dla osób decydujących się kształcić w tym zawodzie.

Własny gabinet pielęgniarski

Bardzo atrakcyjnym modelem, w którym może zawodowo realizować się pielęgniarka jest własna działalność gospodarcza. Potencjał zarobkowy jest znacznie większy niż w przypadku pracy na etacie w szpitalu. Pielęgniarka w gabinecie pielęgniarskim bierze sprawy we własne ręce. To ona sama decyduję o godzinach pracy i to od jej przedsiębiorczości, chęci i pomysłów zależy sukces i przychody gabinetu.

Jeżeli jesteś pielęgniarką, śmiało możesz spróbować swoich sił w niezależnej działalności pielęgniarskiej. Czego potrzebujesz, żeby prowadzić własny gabinet pielęgniarski? Warunków, które musisz spełnić jest jedynie parę

Potrzebujesz założyć działalność gospodarczą. Do tego, musisz mieć wykształcenie pielęgniarskie oraz posiadać czynne prawo do wykonywania zawodu. Jeżeli chcesz wykonywać usługi pielęgniarskie w zakresie specjalistycznym, potrzebujesz dokumentów potwierdzających, że masz do tego kwalifikację. 

Wymaga się też od Ciebie przynajmniej 2 lat doświadczenia jako pielęgniarka. Jeżeli miałaś przerwę w pracy w zawodzie, nie może być ona dłuższa niż 5 lat. Ostatnią rzeczą niezbędną do rozpoczęcia działalności pielęgniarskiej jest uzyskanie wpisu do Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych.

 Częstym rozwiązaniem dla wielu pielęgniarek decydujących się na prowadzenie gabinetu pielęgniarskiego jest łączenie własnej działalności z pracą na etacie. W takim wypadku, szpital jako pracodawca płaci ZUS i nie trzeba się o to martwić.

Dodatkowym atutem prowadzenia gabinetu pielęgniarskiego zwolnione z płacenia VAT. Przedsiębiorców wykonujących usługi medyczne w Polsce nie obowiązuje przymus płacenia VAT. Fakt ten ułatwia i usprawnia prowadzenie Twojego gabinetu pielęgniarskiego.

Co dalej? Nazwa gabinetu!

Po spełnieniu tych warunków jesteś gotowa zacząć swoją działalność pielęgniarską. Kolejnym etapem jest wybranie odpowiedniej nazwy dla Twojego gabinetu pielęgniarskiego. Dlaczego jest to ważne?

Nazwa to pierwsza rzecz z jaką spotyka się Twój potencjalny klient. To od tego czy nazwa jest ciekawa i oryginalna zależy czy przykuje ona jego uwagę. Nazwa tworzy również całość z resztą elementów wizerunkowych Twojej marki.

Wybierając unikalną nazwę gabinetu sprawiasz, że odróżniasz się od konkurencji. Podczas gdy nazwy innych gabinetów brzmią podobnie, Twoja nazwa jest jedyna w swoim rodzaju. Sprawia to, że Twoja działalność szybko znajdzie miejsce w świadomości pacjentów.

Zwięzła, oryginalna nazwa

Warto dobrać odpowiednia nazwę, ponieważ sprzyja ona rozwojowi Twojej działalności. Myśląc nad nazewnictwem Twojego gabinetu pielęgniarskiego, pamiętaj o paru istotnych kwestiach.

Nazwa powinna być zwięzła. Zbyt rozbudowana nazwa będzie trudna do zapamiętania. Mimo, że Twoje usługi stoją na wysokim poziomie, nieodpowiednia nazwa może przeszkadzać w marketingu szemranym. Oznacza to, że zadowolony klient będzie miał trudności w zapamiętaniu nazwy Twojego gabinetu i poleceniu Cię znajomym. 

Z tych samych powodów staraj unikać się nazw zbyt skomplikowanych lub trudnych do wymówienia. Jeżeli decydujesz się na zawarcie angielsko brzmiących elementów, upewnij się, że są one łatwe do wymienia, nawet dla tych osób, które nie posługują się językiem angielskim.

Zbadaj rynek, postaw na unikalność

Aby się wyróżnić musisz wiedzieć jak wyglądają trendy nazewnicze w Twojej branży. Po zbadaniu nazw innych gabinetów pielęgniarskich zaobserwujesz najbardziej popularne rozwiązania. Pozwoli Ci to uniknąć nazwy, która zginęłaby w tłumie podobnie brzmiących nazw. Co więcej, unikniesz problemów prawnych związanych z działaniem pod nazwą, która jest nazwą zarejestrowaną i chronioną prawnie.

Postaw na unikalność nazwy Twojego gabinetu pielęgniarskiego. Najpopularniejsze nazwy w branży medycznej to nazwy zawierające przedrostek “med”. Nazwa ta sugeruje rodzaj wykonywanej usługi. Jednak nie pozwoli Ci ona na bycie unikalnym na rynku.

Czerp inspirację z różnych źródeł. Może znajdziesz ciekawie brzmiące słowo w innym języku? Może zainspiruje Cię postać historyczna lub pewne zjawisko z obcej kultury? Warto poświęcić czas na oryginalność Twojej nazwy.

Posiadając nazwę jedyną w swoim rodzaju dbasz jednocześnie o bezpieczeństwo prawne swojej marki. Oryginalna nazwa sprawi, że Twoja nazwa jest chroniona prawnie, a Ty nie musisz martwić się o działania nieuczciwej konkurencji.

Gabinet pielęgniarski jest szansą na niezależne oferowanie usług pielęgniarskich na rynku, który ich potrzebuje. Oprócz jakości i rzetelności wykonywanych usług, bardzo ważna jest strategia wizerunkowa. Naming - czyli to na jaką nazwę swojego gabinetu pielęgniarskiego się zdecydujesz - ma ogromny wpływ na zainteresowanie Twoja marką.

Nazwa powinna być zwięzłą. Pamiętaj aby wybierać nazwy proste, które jednocześnie przekazują pewną wiadomość o Twojej usłudze. To co jest jednak najważniejsze to wartość odróżniająca Twojej nazwy. Jeżeli nazwa Twojego gabinetu jest oryginalna i ciekawa, wyróżni Cię to wśród konkurentów. Dodatkowo będziesz mógł chronić swoją nazwę prawnie.

 



Zobacz również:

Nazwa dla firmyNazwa dla produktuGrupy nazwSlogany i hasła reklamoweRenamingCiekawe nazwy firmMilka. Historia kolorowej krowyMaybelline. Urocza historia markiMars. Poznaj historię słodkiej marki z USAM&M'S. Topi się w ustach a nie w dłoni

 

Chętnie odpowiem
na Twoje pytania

Znaki towarowe - kancelaria
Marcin Setlak
CEO
Telefon883 222 244
Plane[email protected]

Zapytaj o nazwę dla Twojej marki

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania
Znaki towarowe - kancelaria
Marcin Setlak
CEO
Telefon883 222 244
Plane[email protected]
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu obsługi przesłanego zapytania i udzielenia odpowiedzi na nie.
Przeczytaj jak przetwarzamy
Twoje dane.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Marcin Setlak prowadzący działalnośćgospodarczą pod firmą BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą ul. Przyjaźni 9/80, 20-314Lublin, NIP 7381890884, REGON 362446190 (dalej jako: ADO), z którym możliwy jestkontakt pod adresem e-mail: [email protected].

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanieskierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. Podanie adresu e-mail jestniezbędne dla udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. ADO będzie przetwarzał Państwaadres e-mail w oparciu o realizację prawnie uzasadnionego interesu ADO jakoadministratora danych, w postaci udzielenia odpowiedzi na złożone zapytanie, a zatem napodstawie art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalejRODO). Podanie imienia, nazwiska i numeru telefonu jest dobrowolne, a podając te danew formularzu wyrażają Państwo zgodę na ich wykorzystywanie.

ADO będzie przetwarzał Państwa dane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi, apo tym czasie w zakresie i przez okres niezbędny dla ustalenia, dochodzenia izabezpieczenia ewentualnych roszczeń, mogących mieć związek z komunikacją zużytkownikiem lub odpowiedzią na zapytanie skierowane za pośrednictwem formularzakontaktowego (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

Podanie danych jest dobrowolne, jednak brak adresu e-mail uniemożliwia uzyskanieodpowiedzi na pytanie skierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. ADOinformuje, że w oparciu o dane osobowe nie będą podejmowane decyzje w sposóbzautomatyzowany, nie będą one przedmiotem sprzedaży ani udostępniania podmiotomzewnętrznym, za wyjątkiem podmiotów i okoliczności ich ujawnienia przewidzianychprzepisami prawa oraz podmiotów świadczących usługi na rzecz ADO, np. hostingowe lubIT. Państwa dane osobowe nie będą również przekazywane do państw trzecich luborganizacji międzynarodowych.

ADO informuje, że przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich sprostowania,usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobecprzetwarzania danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także prawo doprzenoszenia danych. Aby skorzystać z przysługujących Państwu praw, prosimy o kontaktna adres e-mail wskazany powyżej. W treści wiadomości prosimy o wskazanie treściżądania (np. chęć dostępu do danych).

Dowiedz się więcej na polityka prywatności.

Pobierz darmowy e-book

Pamiętaj, drukuj tylko to co konieczne - chrońmy lasy!

praktyczne porady dotyczące rejestracji znaków towarowych

prosty, zrozumiały język

konkretne przykłady

Ebook 10 zagadnień prawnych które musisz znać

Poznaj 10 zagadnień prawnych, które powinieneś znać, jeśli prowadzisz firmę lub myślisz o jej założeniu.

Dowiesz się m.in. jak chronić nazwę, logo oraz domenę internetową.

Twoje dane będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu marketingu produktów i usług BRANDELAW oraz dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych, na podstawie zgody. Przeczytaj jak przetwarzamy
Twoje dane.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Marcin Setlak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą ul. Przyjaźni 9/80, 20-314Lublin, NIP 7381890884, REGON 362446190 (dalej jako: ADO), z którym możliwy jest kontakt pod adresem e-mail: [email protected].

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług BRANDELAW oraz dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych, na podstawie Państwa zgody - art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). By móc otrzymywać materiały marketingowo-informacyjne na podany w formularzu adres e-maillub numer telefonu, zgodnie z przepisami ustawy o świadczeniu usług drogą elektronicznąoraz ustawy Prawo telekomunikacyjne, potrzebujemy dodatkowej zgody wynikającej właśnie z tych przepisów. Brak wyrażenia tej zgody uniemożliwia otrzymywanie informacjina podany adres e-mail lub numer telefonu.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonych zgód lub doczasu zaprzestania świadczenia usług w formie newsletter. Aby wycofać zgody prosimy okontakt z BRANDELAW Marcin Setlak na adres e-mail wskazany powyżej. Odbiorcy, którym mogą być ujawnione Państwa dane są podmiotami, z którymi ADO zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych systemów informatycznych. Nie będą one również udostępniane innym odbiorcom zewnętrznym ani przekazywane do państwtrzecich czy organizacji międzynarodowych. W oparciu o Państwa dane nie dokonujemy profilowania, nie podlegają one również procesom podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.

Mają Państwo prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania,usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych.Mają Państwo również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych przez BRANDELAW narusza przepisy RODO. Mają Państwo również prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Aby skorzystać z przysługujących Państwu praw, prosimy o kontakt na adres e-mail wskazany powyżej. W treści wiadomości prosimy o wskazanie treści żądania (np. chęć dostępu do danych).Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, niemniej bez ich podania niebędzie możliwe przekazywanie Newslettera. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez BRANDELAW w Polityce Prywatności serwisów BRANDELAW: https://brandelaw.pl/polityka-prywatnosci.html.

Dowiedz się więcej na polityka prywatności.
powrót do góry
grafika z zawijasem
f
facebook