Zapytaj o ofertę
źródłem marki jest dobra nazwa
Zadzwoń:
504 056 480
powrót

Slogany i hasła reklamowe

"Technologia tak ma", że jest "nie dla idiotów". Każdy z nas słyszał slogany reklamowe sieci handlowych Saturn i Media Markt. Dowiedz się więcej, dlaczego slogany pomagają markom i jak wpływają one na percepcję klienta.

Tworzymy slogany firmowe i hasła reklamowe, które skutecznie skłaniają odbiorców do zastanowienia się nad ofertą. Wzmacniają one przekaz marki, tworząc z nią spójny przekaz marketingowy.

W kilku słowach zawarta istota. Nasze slogany firmowe i hasła reklamowe, nadają blasku markom. By świeciły jaśniej.

Slogany firmowe

Występują zazwyczaj z nazwą firmy stanowiąc jej dopełnienie. Wyrażają misję firmy i są przesłaniem jej strategii działania. Podlegają stosunkowo rzadkim zmianom i stopniowo ewoluują.
Jednym z najbardziej znanych sloganów reklamowych jest "Think different" czyli "Myśl inaczej" stworzone przez firmę APPLE. Zanim powstał ten slogan, firma wykorzystywała w historii około 200 innych. Rodzimym przykładem sloganu firmowego jest "Budujemy z korzyścią" jaki zrealizowaliśmy dla firmy PROFIHOUSE, która zarządza inwestycjami budowlanymi.
Odpowiednio dobrany slogan, wdrażany w życie w codziennym funkcjonowaniu firmy, stanowi skuteczne narzędzie budowy przewagi konkurencyjnej.

 

 

 

Slogany reklamowe (hasło reklamowe)

Są wykorzystywane krócej i intenstywniej niż slogany firmowe. Mają większą siłę przekazu. Przedstawiają jasno sprecyzowaną obietnicę, która definiuje korzyści jakie dana marka oferuje. Slogan reklamowy często bywa zaskakujący, zabawny, prowokacyjny lub paradoksalny. Dobrze dobrany slogan staje się bronią marki - wyraża jej osobowość, wspiera kampanię marketingową. Slogan pomaga w codziennej działalności marki, pomagając kojarzyć ją z najbardziej charakterystyczną cechą.

Wspomniane w przykładzie slogany Saturna i Media Markt tworzą medialny przekaz wobec odbiorców, by zachęcić ich do odwiedzin marketów. Pierwszy kładzie nacisk na przedmiotowy charakter wysokiej jakości produktów w ofercie. Drugi konsekwentnie od lat, wskazuje na podmiotowy charakter klientów, którzy powinni kupować w sklepie. Mało kto wie, że obie marki należą do tego samego właściciela, który umiejętnie podsycając emocje konsumentów, generuje większą sprzedaż.

Poszukujesz chwytliwego sloganu?
Chętnie pomożemy. 

Chętnie odpowiem
na wszelkie pytania

Zadzwoń:
✆ 504 056 480
Marcin Setlak

Wpisz w pole obok wynik działania: 3 dodać 4

Administratorem Państwa Danych Osobowych jest BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą w Lublinie (20-314) ul. Przyjaźni 9/80, NIP: 7381890884, REGON: 362446190, z którym możliwy jest kontakt pod tym adresem e-mail: biuro@brandelaw.pl.

Państwa dane osobowe będą wykorzystywane jedynie do celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zadane za pomocą formularza, a zatem na podstawie art. 6 ust. 1 lit. (f) RODO, czyli realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora danych.

Podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, choć konieczne dla udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. Państwa dane będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak do czasu udzielenia odpowiedzi na pytanie lub do czasu zgłoszenia ewentualnego sprzeciwu wobec ich przetwarzania albo żądania ich usunięcia, a po tym czasie w calach archiwalnych i statystycznych – w okresie przewidzianym w procedurach wewnętrznych administratora danych, a także w celu ustalenia i zabezpieczenia ewentualnych roszczeń związanych z tym procesem, aż do czasu ich wygaśnięcia, przez okres przewidziany przepisami prawa.

Podanie danych osobowych i wysłanie formularza jest dobrowolne. Mają Państwo prawo do dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, żądania ich usunięcia i zaprzestania przetwarzania danych, jak również prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego monitorującego przestrzeganie przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych.

Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom. Nie będą one również udostępniane odbiorcom zewnętrznym ani przekazywane do państw trzecich, czy organizacji międzynarodowych. W oparciu o Państwa dane nie dokonujemy profilowania, nie podlegają one również procesom podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.

powrót do góry
f