praktyczne porady dotyczące rejestracji znaków towarowych
prosty, zrozumiały język
konkretne przykłady
Nazwa dla firmy
Numerologia zajmuje się prognozowaniem z liczb, zakłada że przyporządkowanie numeru danemu obiektowi wiąże się z jego losem. Co więcej, według numerologii nic nie jest dziełem przypadku. Warto wiedzieć, iż jej przedmiotem nie są jedynie liczby, lecz także nazwy własne.
Podczas kreowania nazwy firmy odpowiednie ustawienie liter, może zwiększyć szansę na sukces, za sprawą wytwarzanych wibracji.
Badaniu numerologicznemu poddawana zostaje nazwa znajdująca się na dokumentach urzędowych, aktach notarialnych i rejestrowych. Analizie poddaje się także nazwę, która powszechnie funkcjonuje. Np. oprócz badania ”Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Carpol”, analizuje się także nazwę Carpol.
Kiedy nazwa firmy została już wykreowana, kolejnym krokiem jest przypisanie odpowiednich cyfr literom, wchodzących w jej skład. Po zsumowaniu liter, powstanie jedna liczba, która umożliwi ustalenie natury słów i relacji między nimi.
Wzór na przypisywanie okresłonej cyfry dla alfabetu łacińskiego jest następujący:
Na przykład, dla nazwy PEPSI obliczenie jej wartości numerologicznej wygląda następująco:
7+5+7+1+9=29=2+9=11=1+1=2
Sposób w jaki firma będzie postrzegana poprzez innych ludzi, wyznacza się poprzez zsumowanie cyfr przypisanym spółgłoskom. Jest to tzw. ciało firmy. Dusza firmy to możliwości rozwoju oraz zasoby twórcze, które wyznacza się poprzez sumowanie wartości samogłosek.
Suma wszystkich cyfr po skróceniu do liczby pierwszej oceniana jest wg poniższych znaczeń.
Cyfra 1
Niesie ze sobą sporo siły i energii, które wróżą sukces. Odpowiednia jest dla przedsiębiorstwa zamierzającego wprowadzić pionierskie usługi. Zapowiada nowatorską oraz dynamiczną firmę, która może funkcjonować w doradztwie, sektorze sprzedaży czy call center.
Cyfra 2
To spokojna wibracja odpowiednia dla firmy, dla której ważne są dobre relacje z ludźmi. Wiąże się z harmonią, porozumieniem i brakiem dynamiki. Przykładem mogą ośrodki terapii, szkoły oraz żłobki.
Cyfra 3
Ta radosna wibracja zwiastuje powodzenie w działalności wiążącej się ze sztuką, komunikacją oraz rozrywką. Niesie jednak ryzyko rozpraszania energii czy wystąpienia przypadków rozrzutności. Ta cyfra może okazać się dobrą w przypadku telewizji, radia, firm zajmujących się reklamą lub sztuką.
Cyfra 4
Może zwiastować sukces firmie, która charakteryzuje się pracowitością, systematycznością oraz odpowiedzialnością. Na pierwszym miejscu stawia solidne podstawy pracy oraz precyzję, tym samym stawiając na drugim planie nawiązywanie kontaktów z ludźmi i empatię. Czwórka będzie odpowiednia np. dla firmy budowlanej czy hydraulicznej,
Cyfra 5
Sprzyja firmom, które przewidują szybkie, dynamiczne zmiany i dla których ważna jest inteligencja oraz błyskotliwość. Cyfra 5 może być odpowiednia dla elastycznej i otwartej na doświadczenia firmy, jak biuro podróży.
Cyfra 6
To liczba rodziny, domu i opieki. Powinna towarzyszyć firmom, które prowadzą produkcję sprzętu AGD, ale też zajmują się prowadzeniem jadłodajni i przedszkoli. Ta wibracja sprawi, iż firma będzie cieszyła się sympatią swoich klientów.
Cyfra 7
Wiąże się z profesjonalizmem, niezależnością oraz elegancją. Zwiastować może słabą widoczność oraz izolację. Towarzyszy sklepom z ekskluzywną odzieżą, biżuterią, ale też pracy naukowej.
Cyfra 8
To typowo biznesowa wibracja. Sprzyja firmom, które stawiają na pierwszym miejscu upór, ambicję, odwagę. Cyfra osiem patronuje przedsiębiorstwom finansowym, dużym koncernom, czy bankom.
Cyfra 9
Może zwiastować nieustanne dokonywanie inwestycji, lecz także zdobywanie nowych umiejętności i naukę nowych rzeczy. Ta wibracja towarzyszy firmom dla których nie liczy się zysk, a dobroczynność. Ważne dla nie jest dobro innych ludzi, altruizm i niesienie pomocy.
praktyczne porady dotyczące rejestracji znaków towarowych
prosty, zrozumiały język
konkretne przykłady
Poznaj 10 zagadnień prawnych, które powinieneś znać, jeśli prowadzisz firmę lub myślisz o jej założeniu.
Dowiesz się m.in. jak chronić nazwę, logo oraz domenę internetową.