Nazwa dla firmy
Nazwane.pl powstało dzięki naszym klientom.
Realizując projekty marketingowe często składali zapytania czy moglibyśmy im pomóc w znalezieniu odpowiedniej nazwy oraz domeny dla ich potrzeb.
Z czasem nasza działalność w zakresie namingu uległa rozszerzeniu, wypracowaniu standardów oraz procedur, które pozwalają zapewnić najwyższą jakość.
Dzięki temu, że posiadamy doświadczony, etatowy dział kreatywny, zrealizowanie projektu namingowego obejmujacego również corporate identity stanowi dla klientów spore ułatwienie. Kompleksowy charakter obsługi ma tym istotniejsze znaczenie, że nie każdą nazwę udaje się zarejestrować jako słowo i konieczne jest zgłoszenie znaku wraz z jego logotypem.
Każdy projekt nazewniczy ma charakter interdyscyplinarny. Dlatego też kreacja nazw realizowana jest we współpracy z kancelarią rzeczników patentowych, językoznawcami, tłumaczami, native speakerami, a także w zależności od potrzeb firmami badającymi rynek.
W celu zapewnienia najwyższej jakości usług, nadzór merytoryczny nad realizacją projektów namingowych pełni bezpośrednio CEO agencji namingowej, posiadający kompetencje kreatywne oraz prawnicze.
Marketer z doświadczenia i zamiłowania. Od kilkunastu lat zajmuje się zagadnieniami kreacji marki i roli nazwy w budowaniu jej wizerunku. Autor kilkuset marek firm i produktów. Z wykształcenia prawnik, specjalizuje się w zagadnieniach prawa własności intelektualnej. Absolwent studiów prawniczych na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz studium prawa amerykańskiego w Chicago Kent College of Law.
Ukończył również podyplomowe studia w zakresie zarządzania projektami w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz w zakresie prawa własności intelektualnej w Centrum Praw Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza w Krakowie. Trener i wykładowca – współpracuje m.in. z Wydziałem Prawa i Administracji UMCS w Lublinie oraz Centrum Praw Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza, gdzie prowadzi wykłady obejmujące zagadnienia prawa IT.