praktyczne porady dotyczące rejestracji znaków towarowych
prosty, zrozumiały język
konkretne przykłady
Każde przedsiębiorstwo potrzebuje nazwy do swojego działania. Nazwa ta powinna być unikalna, wyróżniająca, łatwo zapamiętywana i możliwa do rejestracji. Stworzymy dla Twojej firmy odpowiednią nazwę, która ułatwi realizację celów biznesowych.
więcejPlanujesz wprowadzić na rynek nowy produkt. Chcesz go odpowiednio nazwać, by podkreślić jego unikalność i korzyści dla odbiorcy. Stworzymy dla Twojego produktu sugestywną nazwę, która ułatwi zbudowanie przewagi rynkowej.
więcejPosiada swój własny sens i przekaz, przez co daje się zapamiętać.
Zawiera obietnicę marki i odpowiada na potrzeby odbiorców.
Daje się zastrzec jako znak towarowy, posiada wolną domenę internetową.
W kreacji nazw liczy się sprawdzona metodologia. Pozwala osiągnąć zakładane cele i uzyskać nazwę, z której będziesz mógł bezpiecznie korzystać. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o sposobie naszej pracy kliknij tutaj.
wyślijcie mi ofertę teraz
Dbamy o to, aby Twoje prawa do marki były w pełni zabezpieczone.
Dlatego rejestrujemy domenę internetową, projektujemy logotyp oraz dokonujemy rejestracji znaku
towarowego.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o zakresie naszych usług kliknij
tutaj.
praktyczne porady dotyczące rejestracji znaków towarowych
prosty, zrozumiały język
konkretne przykłady
Poznaj 10 zagadnień prawnych, które powinieneś znać, jeśli prowadzisz firmę lub myślisz o jej założeniu.
Dowiesz się m.in. jak chronić nazwę, logo oraz domenę internetową.
Niemalże wszyscy znają markę Nescafé, ale czy wiesz, że jest ona pierwszą na świecie marką kawy rozpuszczalnej. Artykuł pozwoli Ci zapoznać się z historą Nescafé, etymologią jej nazwy oraz przybliży kilka ciekawostek na temat tej marki.
Jak powstała nazwa dla marki Reebok? Kto jest jej pomysłodawcą? Co wpłynęło na projekt logo? Jaki jest wkład marki Reebok do branży produktów sportowych? Informacje na ten temat prezentuje artykuł.
Wśród branży motryzacyjnej istnieje mnóstwo wpadek nazewniczych. Przeczytaj artykuł i sprawdź, jakie dziwne i nietrafione nazwy tworzone były przez największe koncerny na świecie, aby uniknąć podobnych błędów w przyszłości.