praktyczne porady dotyczące rejestracji znaków towarowych
prosty, zrozumiały język
konkretne przykłady
Nazwa dla firmy
Ubrania są bez wątpienia jednymi z najbardziej popularnych artykułów kupowanych zarówno przez kobiety, jak i przez mężczyzn. Nic więc dziwnego, że coraz większa liczba osób decyduje się na prowadzenie działalności polegającej na handlu odzieżą, również używaną. Zakładając sklep z ubraniami warto zatroszczyć się o ciekawą i oryginalną nazwę - dotyczy to zarówno sklepów stacjonarnych, jak i tych funkcjonujących w sieci.
Obecnie dość popularną tendencją jest wymyślanie nazw obcojęzycznych, jednak najczęściej są one kojarzone z markami, które pochodzą zza granicy. Chwytliwa nazwa dla firmy odzieżowej wcale nie musi być kojarzona z obcą kulturą - wręcz przeciwnie - można postawić na rodzime, polskie słowa, które również mogą nam pomóc odnieść sukces na rynku i wyróżnić się na tle konkurencyjnych spółek.
W tworzeniu chwytliwej i atrakcyjnie brzmiącej nazwy dla firmy odzieżowej można korzystać z różnych pomysłów. Jednym z nich okazuje się być wymyślanie nowych słów, tak zwanych neologizmów. Trzeba jednak podkreślić, że nazwanie przedsiębiorstwa samodzielnie stworzonym przez siebie słowem nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem. Taka nazwa najczęściej nie tylko nic nie mówi potencjalnym klientom, ale też może nie zostać szybko przyjęta na rynku.
Drugim sposobem na stworzenie ciekawej nazwy jest gra słów. Nazwa ma przyciągnąć uwagę, a to niewątpliwie uda się tylko w przypadku oryginalnego nazewnictwa. Nazwa utworzone dzięki grze słów może:
Wymyślenie dobrej nazwy dla firmy odzieżowej z całą pewnością nie jest łatwe. Jednak jeśli nam się to uda, możemy mieć pewność, że nie tylko wzbudzimy sympatię klientów. Dzięki temu możemy też skutecznie wyróżnić się z tłumu, a to w czasach dużej konkurencji jest naprawdę ważne, by odnieść sukces.
praktyczne porady dotyczące rejestracji znaków towarowych
prosty, zrozumiały język
konkretne przykłady
Poznaj 10 zagadnień prawnych, które powinieneś znać, jeśli prowadzisz firmę lub myślisz o jej założeniu.
Dowiesz się m.in. jak chronić nazwę, logo oraz domenę internetową.