praktyczne porady dotyczące rejestracji znaków towarowych
prosty, zrozumiały język
konkretne przykłady
Nazwa dla firmy
Usługi fotograficzne przeżywają dzisiaj bez wątpienia okres niezwykłego rozwoju. Z roku na rok przybywa na rynku przedsiębiorstw oferujących profesjonalne wykonywanie zdjęć okolicznościowych, portretowych czy plenerowych. Plan na biznes fotograficzny może okazać się strzałem w dziesiątkę, jednak by zwiększyć swoją szansę na spektakularny sukces, warto postarać się o znalezienie chwytliwej i oryginalnie brzmiącej nazwy. Zanim przystąpimy do jej poszukiwania, warto odpowiedzieć sobie na dwa proste pytania:
Obecnie bez trudu można znaleźć spółki fotograficzne, których nazwy są proste i dość mało oryginalne. „Fotografia ślubna Warszawa”, „Fotograf Gdańsk” - takie zlepki słów nie kojarzą się dobrze, a na dodatek oznajmiają potencjalnym klientom, iż świadczenie usług jest zawężone do konkretnego obszaru - zdjęcia są wykonywane tylko na terenie Warszawy czy Gdańska.
Nawet, jeśli zdecydujemy się na promowanie swoich usług własnym nazwiskiem, warto postawić na niebanalne słownictwo. Większość przedsiębiorstw biorących swoje nazwy od takich słów kluczowych, jak „zdjęcia” czy „fotografia” na ogół znika w tłumie. Tylko naprawdę niebanalna nazwa dla firmy fotograficznej będzie przyciągać uwagę klientów, a co więcej, pomoże nam skutecznie się wyróżnić z tłumu. Odpowiednie dobranie słów może mieć pod tym względem kluczową rolę – dzięki chwytliwemu i pomysłowemu nazewnictwu będziemy mogli w profesjonalny sposób promować swoje usługi, niezależnie od tego, czy głównym profilem naszej działalności będzie wykonywanie kreatywnych zdjęć, czy sprzedaż sprzętu fotograficznego.
praktyczne porady dotyczące rejestracji znaków towarowych
prosty, zrozumiały język
konkretne przykłady
Poznaj 10 zagadnień prawnych, które powinieneś znać, jeśli prowadzisz firmę lub myślisz o jej założeniu.
Dowiesz się m.in. jak chronić nazwę, logo oraz domenę internetową.