Zapytaj o ofertę
źródłem marki jest dobra nazwa
Zadzwoń:
504 056 480
powrót

Slogany i hasła reklamowe

"Technologia tak ma", że jest "nie dla idiotów". Każdy z nas słyszał slogany reklamowe sieci handlowych Saturn i Media Markt. Dowiedz się więcej, dlaczego slogany pomagają markom i jak wpływają one na percepcję klienta.

Tworzymy slogany firmowe i hasła reklamowe, które skutecznie skłaniają odbiorców do zastanowienia się nad ofertą. Wzmacniają one przekaz marki, tworząc z nią spójny przekaz marketingowy.

W kilku słowach zawarta istota. Nasze slogany firmowe i hasła reklamowe, nadają blasku markom. By świeciły jaśniej.

Slogany firmowe

Występują zazwyczaj z nazwą firmy stanowiąc jej dopełnienie. Wyrażają misję firmy i są przesłaniem jej strategii działania. Podlegają stosunkowo rzadkim zmianom i stopniowo ewoluują.
Jednym z najbardziej znanych sloganów reklamowych jest "Think different" czyli "Myśl inaczej" stworzone przez firmę APPLE. Zanim powstał ten slogan, firma wykorzystywała w historii około 200 innych. Rodzimym przykładem sloganu firmowego jest "Budujemy z korzyścią" jaki zrealizowaliśmy dla firmy PROFIHOUSE, która zarządza inwestycjami budowlanymi.
Odpowiednio dobrany slogan, wdrażany w życie w codziennym funkcjonowaniu firmy, stanowi skuteczne narzędzie budowy przewagi konkurencyjnej.

 

 

 

Slogany reklamowe (hasło reklamowe)

Są wykorzystywane krócej i intenstywniej niż slogany firmowe. Mają większą siłę przekazu. Przedstawiają jasno sprecyzowaną obietnicę, która definiuje korzyści jakie dana marka oferuje. Slogan reklamowy często bywa zaskakujący, zabawny, prowokacyjny lub paradoksalny. Dobrze dobrany slogan staje się bronią marki - wyraża jej osobowość, wspiera kampanię marketingową. Slogan pomaga w codziennej działalności marki, pomagając kojarzyć ją z najbardziej charakterystyczną cechą.

Wspomniane w przykładzie slogany Saturna i Media Markt tworzą medialny przekaz wobec odbiorców, by zachęcić ich do odwiedzin marketów. Pierwszy kładzie nacisk na przedmiotowy charakter wysokiej jakości produktów w ofercie. Drugi konsekwentnie od lat, wskazuje na podmiotowy charakter klientów, którzy powinni kupować w sklepie. Mało kto wie, że obie marki należą do tego samego właściciela, który umiejętnie podsycając emocje konsumentów, generuje większą sprzedaż.

Poszukujesz chwytliwego sloganu?
Chętnie pomożemy. 

Chętnie odpowiem
na wszelkie pytania

Zadzwoń:
✆ 883 222 282
Marcin Setlak

Wpisz w pole obok wynik działania: 2 dodać 2

powrót do góry
f