Zapytaj o ofertę
źródłem marki jest dobra nazwa
Zadzwoń:
504 056 480
powrót

Nazwa firmy a numerologia

Opinie i porady

Numerologia może stanowić wsparcie przy budowaniu nazwy, jednak nie gwarantuje odniesienia sukcesu marki. Niniejszy artykuł zostaje publikowany jako odpowiedź na zapytania klientów.  Podjęcie decyzji o zastosowaniu numerologii oraz ocena słuszności tego zabiegu, leży po Państwa stronie.

nazwa firmy a numerologia

Numerologia zajmuje się prognozowaniem z liczb, zakłada że przyporządkowanie numeru danemu obiektowi wiąże się z jego losem. Co więcej, według numerologii nic nie jest dziełem przypadku. Warto wiedzieć, iż jej przedmiotem nie są jedynie liczby, lecz także nazwy własne. 

Podczas kreowania nazwy firmy odpowiednie ustawienie liter, może zwiększyć szansę na sukces, za sprawą wytwarzanych wibracji.  

W jaki sposób nazwa jest badana

Badaniu numerologicznemu poddawana zostaje nazwa znajdująca się na dokumentach urzędowych, aktach notarialnych i rejestrowych. Analizie poddaje się także nazwę, która powszechnie funkcjonuje. Np. oprócz badania ”Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Carpol”, analizuje się także nazwę Carpol. 

Przypisanie wartości numerologicznej literom

Kiedy nazwa firmy została już wykreowana, kolejnym krokiem jest przypisanie odpowiednich cyfr literom, wchodzących w jej skład. Po zsumowaniu liter, powstanie jedna liczba, która umożliwi ustalenie natury słów i relacji między nimi. 

Wzór na przypisywanie okresłonej cyfry dla alfabetu łacińskiego jest następujący:

Na przykład, dla nazwy PEPSI obliczenie jej wartości numerologicznej wygląda następująco:

7+5+7+1+9=29=2+9=11=1+1=2

Określanie ciała i duszy nazwy

Sposób w jaki firma będzie postrzegana poprzez innych ludzi, wyznacza się poprzez zsumowanie cyfr przypisanym spółgłoskom. Jest to tzw. ciało firmy. Dusza firmy to możliwości rozwoju oraz zasoby twórcze, które wyznacza się poprzez sumowanie wartości samogłosek. 

Znaczenie przypisywane poszczególnym cyfrom

Suma wszystkich cyfr po skróceniu do liczby pierwszej oceniana jest wg poniższych znaczeń.

Cyfra 1  
Niesie ze sobą sporo siły i energii, które wróżą sukces. Odpowiednia jest dla przedsiębiorstwa zamierzającego wprowadzić pionierskie usługi. Zapowiada nowatorską oraz dynamiczną firmę, która może funkcjonować w doradztwie, sektorze sprzedaży czy call center. 

Cyfra 2
To spokojna wibracja odpowiednia dla firmy, dla której ważne są dobre relacje z ludźmi. Wiąże się z harmonią, porozumieniem i brakiem dynamiki.  Przykładem mogą ośrodki terapii, szkoły oraz żłobki.

Cyfra 3 
Ta radosna wibracja zwiastuje powodzenie w działalności wiążącej się ze sztuką, komunikacją oraz rozrywką. Niesie jednak ryzyko rozpraszania energii czy wystąpienia przypadków rozrzutności. Ta cyfra może okazać się dobrą w przypadku telewizji, radia, firm zajmujących się reklamą lub sztuką.

Cyfra 4
Może zwiastować sukces firmie, która charakteryzuje się pracowitością, systematycznością oraz odpowiedzialnością. Na pierwszym miejscu stawia solidne podstawy pracy oraz precyzję, tym samym stawiając na drugim planie nawiązywanie kontaktów z ludźmi i empatię. Czwórka będzie odpowiednia np. dla firmy budowlanej czy hydraulicznej, 

Cyfra 5
Sprzyja firmom, które przewidują szybkie, dynamiczne zmiany i dla których ważna jest inteligencja oraz błyskotliwość. Cyfra 5 może być odpowiednia dla elastycznej i otwartej na doświadczenia firmy, jak biuro podróży. 

Cyfra 6
To liczba rodziny, domu i opieki. Powinna towarzyszyć firmom, które prowadzą produkcję sprzętu AGD, ale też zajmują się prowadzeniem jadłodajni i przedszkoli. Ta wibracja sprawi, iż firma będzie cieszyła się sympatią swoich klientów. 

Cyfra 7
Wiąże się z profesjonalizmem, niezależnością oraz elegancją. Zwiastować może słabą widoczność oraz izolację. Towarzyszy sklepom z ekskluzywną odzieżą, biżuterią, ale też pracy naukowej.

Cyfra 8
To typowo biznesowa wibracja. Sprzyja firmom, które stawiają na pierwszym miejscu upór, ambicję, odwagę. Cyfra osiem patronuje przedsiębiorstwom finansowym, dużym koncernom, czy bankom.

Cyfra 9
Może zwiastować nieustanne dokonywanie inwestycji, lecz także zdobywanie nowych umiejętności i naukę nowych rzeczy. Ta wibracja towarzyszy firmom dla których nie liczy się zysk, a dobroczynność. Ważne dla nie jest dobro innych ludzi, altruizm i niesienie pomocy. 

Numerologia nazwy firmy może potwierdzać istnienie harmonijnej natury w tworzonych przez nas nazwach. Jednak nie można zapominać, iż nie zastąpi to podjęcia odpowiednich działań, jak stworzenie dobrego planu biznesowego, chwytliwej nazwy firmy, rozpoznawalnej identyfikacji wizualnej czy strategii marketingowej. Numerologia być może wspiera takie działania. Z pewnością stanowi swojego rodzaju ciekawostkę. 

Zobacz również:

Nazwa dla firmy Nazwa dla produktu Grupy nazw Slogany i hasła reklamowe Renaming Nazwa firmy jednoosobowej Ciekawe nazwy firm Kreatywny naming wyróżni Twoją firmę! O czym warto pamiętać tworząc nazwę dla firmy

 

Chętnie odpowiem
na wszelkie pytania

Zadzwoń:
✆ 504 056 480
Marcin Setlak

Wpisz w pole obok wynik działania: 4 dodać 0

Administratorem Państwa Danych Osobowych jest BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą w Lublinie (20-314) ul. Przyjaźni 9/80, NIP: 7381890884, REGON: 362446190, z którym możliwy jest kontakt pod tym adresem e-mail: biuro@brandelaw.pl.

Państwa dane osobowe będą wykorzystywane jedynie do celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zadane za pomocą formularza, a zatem na podstawie art. 6 ust. 1 lit. (f) RODO, czyli realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora danych.

Podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, choć konieczne dla udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. Państwa dane będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak do czasu udzielenia odpowiedzi na pytanie lub do czasu zgłoszenia ewentualnego sprzeciwu wobec ich przetwarzania albo żądania ich usunięcia, a po tym czasie w calach archiwalnych i statystycznych – w okresie przewidzianym w procedurach wewnętrznych administratora danych, a także w celu ustalenia i zabezpieczenia ewentualnych roszczeń związanych z tym procesem, aż do czasu ich wygaśnięcia, przez okres przewidziany przepisami prawa.

Podanie danych osobowych i wysłanie formularza jest dobrowolne. Mają Państwo prawo do dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, żądania ich usunięcia i zaprzestania przetwarzania danych, jak również prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego monitorującego przestrzeganie przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych.

Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom. Nie będą one również udostępniane odbiorcom zewnętrznym ani przekazywane do państw trzecich, czy organizacji międzynarodowych. W oparciu o Państwa dane nie dokonujemy profilowania, nie podlegają one również procesom podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.

powrót do góry
f