Zapytaj o ofertę
źródłem marki jest dobra nazwa
Zadzwoń:
504 056 480
powrót

M&M's. Topi się w ustach a nie w dłoni

Historie nazw

Każdy twardziel jest miękki w środku. Znaczy słodki. Poznaj historię słynnych cukierków.

M&M's to marka lubianych  na całym świecie, czekoladowych cukierków w kolorowej polewie, która  znajduje się w portfolio koncernu Mars.

Nazwa dla produktu jest wynikiem skrótu od „Mars & Murrie's", czyli nazwisk ich wynalazców - Forresta Marsa i Bruce'a Murriego. 

Inspiracją do produkcji takiego przysmaku stała się o dziwo wojna domowa w Hiszpanii. Otóż gdy amerykański przedsiębiorca - Forrest Mars przebywał w Hiszpanii zaobserwował żołnierzy, którzy aby uchronić czekoladę przed roztopieniem pokrywali ją twardą, cukrową skorupką.

Po powrocie do USA  Forrest Mars podzielił się nowiną z Bruce'm Murrie i rozpoczęli próby wytworzenia czekoladowego cukierka pokrytego cukrową, kolorową skorupką. Mężczyznom chodziło by  cukierek "topił się w ustach, a nie w dłoni". W końcu efekt udało się osiągnąć i w 1941 roku powstały cukierki z charakterystyczną literką 'm'.

nazwa dla produktu

 

nazwa produktu

Pierwotnie innowacyjne cukierki były skierowane wyłącznie dla żołnierzy armii Stanów Zjednoczonych. Szybko jednak kolorowych M&M's zyskały pozytywną opinię i rozgłos, więc producenci zdecydowali się wprowadzić je do  obrotu publicznego. Cukierski zyskały ogromną popularność, gdyż były bardzo konkurencyjne - ówczesne sklepy, samochody czy domy nie posiadały  klimatyzacji dlatego też inne słodycze ulegały roztopieniu.

Sukcesem marki M&M's  oprócz samej koncepcji ich wytwarzania jest także towarzyszący marce system identyfikacji wizualnej i zastosowanie kreatywnych reklam. Sympatię odbiorców zyskały postacie uosabiające cukierki M&M’s, które stały się globalnymi bohaterami marki. Brand hero uosabiają odmienne typy charakterologiczne, dzięki czemu marka mogła zbudować w  reklamach z ich  udziałem zabawną, frapującą narrację. Zapewnia to marce lekki, żartobliwy i kreatywny wizerunek.

Zobacz również:

Nazwa dla firmy Nazwa dla produktu Grupy nazw Slogany i hasła reklamowe Renaming Knorr - smakuje każdemu. Pikantna nazwa firmy AUDI. Poznaj historię nazwy samochodu Masz jeszcze jedną PEPSI? Historia nazwy produktu Smak NESCAFE. Historia nazwy produktu

 

Chętnie odpowiem
na wszelkie pytania

Zadzwoń:
✆ 504 056 480
Marcin Setlak

Wpisz w pole obok wynik działania: 1 dodać 5

Administratorem Państwa Danych Osobowych jest BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą w Lublinie (20-314) ul. Przyjaźni 9/80, NIP: 7381890884, REGON: 362446190, z którym możliwy jest kontakt pod tym adresem e-mail: biuro@brandelaw.pl.

Państwa dane osobowe będą wykorzystywane jedynie do celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zadane za pomocą formularza, a zatem na podstawie art. 6 ust. 1 lit. (f) RODO, czyli realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora danych.

Podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, choć konieczne dla udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. Państwa dane będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak do czasu udzielenia odpowiedzi na pytanie lub do czasu zgłoszenia ewentualnego sprzeciwu wobec ich przetwarzania albo żądania ich usunięcia, a po tym czasie w calach archiwalnych i statystycznych – w okresie przewidzianym w procedurach wewnętrznych administratora danych, a także w celu ustalenia i zabezpieczenia ewentualnych roszczeń związanych z tym procesem, aż do czasu ich wygaśnięcia, przez okres przewidziany przepisami prawa.

Podanie danych osobowych i wysłanie formularza jest dobrowolne. Mają Państwo prawo do dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, żądania ich usunięcia i zaprzestania przetwarzania danych, jak również prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego monitorującego przestrzeganie przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych.

Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom. Nie będą one również udostępniane odbiorcom zewnętrznym ani przekazywane do państw trzecich, czy organizacji międzynarodowych. W oparciu o Państwa dane nie dokonujemy profilowania, nie podlegają one również procesom podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.

powrót do góry
f