Zapytaj o ofertę
źródłem marki jest dobra nazwa
Zadzwoń:
504 056 480
powrót

Kreatywny naming wyróżni Twoją firmę!

Opinie i porady

Wymyślanie nazwy firmy może być żmudnym i długim procesem. W jego trakcie warto zwrócić uwagę na nazwy, którymi posługują się firmy konkurencyjne.

Poszukiwanie i tworzenie nazwy firmy to bardzo istotny element, od którego może nawet być uzależniony sukces naszego przedsiębiorstwa. Dzięki nazwie można nie tylko w szybki sposób zidentyfikować biznes, ale także skutecznie wyróżnić go na tle konkurencji. Co więcej, nazwę można także wykorzystać do kreowania pożądanego wizerunku firmy, dzięki której nasza spółka będzie rozpoznawalna i znana na rynku. Z tych względów warto zdecydować się na kreatywny naming - to tylko kilka kroków od zainteresowania potencjalnych klientów ofe-rowanymi przez nas produktami lub usługami.

Wymyślanie nazwy firmy może być żmudnym i długim procesem, jednak w jego trakcie warto wykazać się kreatywnością i nieszablonowością. Wybierając konkretne wyrazy, warto zwrócić uwagę na nazwy, którymi posługują się firmy konkurencyjne. Niekiedy na rynku można zetknąć się ze spółkami o podobnych nazwach, które powstały na przykład poprzez zastosowanie jakiegoś charakterystycznego elementu dla danej branży.

Nie należy sięgać po nazwy, które w jakikolwiek sposób będą mylące lub będą wywoływać negatywne skojarzenia u potencjalnych klientów – mogą one bowiem znacznie utrudnić budowanie pozytywnego wizerunku w przyszłości. 

kreatywny naming

Naming company a ograniczenia rynkowe

W  poszukiwaniu kreatywnej nazwy dla firmy, trzeba mieć na uwadze ograniczenia panujące na rynku. Dobra nazwa powinna być przede wszystkim:

Warto pamiętać, że w praktyce najlepiej sprawdzają się nazwy krótkie i zwięzłe. Tak jak nakazuje naming company, należy unikać nietypowej pisowni - im łatwiejsza w wymowie bę-dzie dana nazwa, tym większe jest prawdopodobieństwo, że zostanie ona zapamiętana przez potencjalnych klientów. I co najważniejsze, nazwa dla firmy powinna możliwie w jak najlepszy sposób odwzorowywać charakter wykonywanej działalności. 

Zobacz również:

Nazwa dla firmy Nazwa dla produktu Grupy nazw Slogany i hasła reklamowe Renaming Jak zastrzec nazwę firmy Ciekawe nazwy firm Jak wybrać najlepszą nazwę dla firmy Nazwa dla spółki a wybór domeny internetowej Jak chronić własną markę - znaki towarowe

 

Chętnie odpowiem
na wszelkie pytania

Zadzwoń:
✆ 504 056 480
Marcin Setlak

Wpisz w pole obok wynik działania: 3 dodać 3

Administratorem Państwa Danych Osobowych jest BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą w Lublinie (20-314) ul. Przyjaźni 9/80, NIP: 7381890884, REGON: 362446190, z którym możliwy jest kontakt pod tym adresem e-mail: biuro@brandelaw.pl.

Państwa dane osobowe będą wykorzystywane jedynie do celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zadane za pomocą formularza, a zatem na podstawie art. 6 ust. 1 lit. (f) RODO, czyli realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora danych.

Podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, choć konieczne dla udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. Państwa dane będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak do czasu udzielenia odpowiedzi na pytanie lub do czasu zgłoszenia ewentualnego sprzeciwu wobec ich przetwarzania albo żądania ich usunięcia, a po tym czasie w calach archiwalnych i statystycznych – w okresie przewidzianym w procedurach wewnętrznych administratora danych, a także w celu ustalenia i zabezpieczenia ewentualnych roszczeń związanych z tym procesem, aż do czasu ich wygaśnięcia, przez okres przewidziany przepisami prawa.

Podanie danych osobowych i wysłanie formularza jest dobrowolne. Mają Państwo prawo do dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, żądania ich usunięcia i zaprzestania przetwarzania danych, jak również prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego monitorującego przestrzeganie przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych.

Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom. Nie będą one również udostępniane odbiorcom zewnętrznym ani przekazywane do państw trzecich, czy organizacji międzynarodowych. W oparciu o Państwa dane nie dokonujemy profilowania, nie podlegają one również procesom podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.

powrót do góry
f