Zapytaj o ofertę

Nazwa dla firmy

Zadzwoń:
883 222 244
powrót

Kampania Milki „Śmiało, bądźmy delikatni”

Opinie i porady

Kampanie promocyjne firm przybierają niekiedy ciekawą formę. Taką właśnie kampanię od dłuższego czasu prowadzi marka Milka. Co takiego przygotowała, że warto o tym wspomnieć?

 

Plakaty są elementem systemu identyfikacji wizualnej marki. Plakat reklamowy marki Milka związany z akcją "Dare to be tender",
a w Polsce nazwanej: "Śmiało, bądźmy delikatni."

 

Otóż na początku lutego 2012 roku ruszyła kampania Milki „Śmiało, bądźmy delikatni”. W ramach tej kampanii Milka zachęca odbiorców do okazywania pozytywnych, ciepłych uczuć, bycia delikatnym, milszym i bardziej wyrozumiałym wobec innych.
„Każdy uśmiech, pocałunek, słowo „kocham”, „dziękuję” czy zwyczajne przytulenie drugiej osoby sprawiają, że świat wokół nas staje się lepszy, a my mamy okazję do pokazania naszej łagodniejszej, delikatnej natury” – tymi słowami przedstawił kampanię Gabriel Olszewski, Brand Manager marki Milka - „Wachlarz pozytywnych uczuć jest ogromny, dlatego tegoroczną kampanię podzieliliśmy na trzy etapy. Podczas kolejnych, pełnych emocji odsłon naszej kampanii – „Kocham Cię”, „Dziękuję” i „Przytul”, ośmielimy Polaków i zachęcimy ich do wyrażania uczuć i bycia delikatnymi.” 
Twarzą kampanii stał się Bilguun Ariunbaatar.  Zapytany dlaczego zdecydował się wziąć udział w tej kampanii powiedział: „Jak twierdzi moja babcia, imię Bilguun w języku mongolskim oznacza „tego, który przynosi dobre wiadomości”.(...) udział w kampanii „Śmiało, bądźmy delikatni” to coś dla mnie!”

Pierwszy etap kampanii  w związku ze zbliżającymi się Walentynkami (akcja zaczęła się w lutym 2012 r. ) odbył się pod hasłem „Śmiało, powiedz dziś kocham”.  W ramach tego etapu Milka przygotowała liczne atrakcje. 
Uwagę konsumentów na akcję zwrócił spot reklamowy, który przedstawiał nietypowe zaręczyny,  zarejestrowane przez  kamerę Milki. Otóż w anturażu w jednej z warszawskich restauracji i towarzystwie znanego z programu "Mam Talent" chóru Sound&Grace, młody, zakochany mężczyzna oświadczył się swojej ukochanej.

 

 

Fragmentem całej kampanii była działalność w Internecie.Aplikacja interaktywna umożliwiająca przygotowanie
i wysyłanie bliskim sercu osobom miłosnych wyznań.
Twarzą kampanii stał się Bilguun Ariunbaatar.


Na stworzonej przez markę stronie www.fioletowastrona.pl internauci mogli przygotować i wysłać bliskim sercu osobom miłosne wyznania. Zadanie to ułatwiał im specjalnie przygotowany formularz. Każdego dnia trwania akcji wybierano najbardziej oryginalne lub najtkliwsze z  wyznań, które następnie były odczytywane na antenie radia RMF FM. Milka zadbała także o to, by biorący udział w akcji konsumenci poczuli się wyjątkowo:
autorzy odczytanych tekstów dostawali od Milki nagrody rzeczowe np. ramkę multimedialną, nocleg w hotelu, ekspres do kawy wraz z dwoma markowymi kubkami zestaw do foundi lub też zabieg w spa.
Co ważne - wszystkie Walentynki przygotowane przez internautów dostarczono do adresatów 14 lutego 2012 roku w formie linku do filmu video z udziałem Bilguun'a Ariunbaatar'a, którego zadaniem było pokazanie wideokartki z tekstem wyznania miłosnego, stworzonego przez uczestnika akcji. 
Konsumenci lubią być traktowani wyjątkowo, toteż ten etap bardzo spodobał się opinii publicznej.

Kolejne etapy kampanii to „Dziękuję” i „Przytul” . 
W kampanię oprócz  Bilguun'a Ariunbaatar'a i RMF FM zaangażowało się także  „Dzień Dobry TVN”.
Oprócz promujących akcję  występujących na antenie RMF FM  trzydziestosekundowych spotów radiowych,  spotów telewizyjnych,  kinowych i stron  internetowych akcja wyszła także do przestrzeni miejskiej. Promocja pojawiła się na  nośnikach outdoorowych - billboardach i citylightach oraz zaplanowano by będący twarzą akcji - Bilguun Ariunbaatar, poza promocji akcji na antenie Dzień Dobry TVN, pojawił się także wraz z kamerą  na miejskich ulicach  i zachęcał ludzi do okazywania sobie uczuć oraz  w praktyce prezentował co znaczy „bycie delikatnym”.
Oprócz powyżej wymienionych działań Milka zdecydowała się także na kontekstowe wykorzystanie nośników POS – stworzono do tego celu specjalne kreacje przy wejściach do hipermarketów, które zapraszały klientów  do "przejścia na Fioletową Stronę".


Dodatkowym elementem promującym markę w  ramach etapu „Przytul” była zorganizowana przez Milkę akcja prowadząca do pobicia Światowego Rekordu  Guinnessa w  długości przytulania. Otóż w hali głównej Dworca Centralnego w  Warszawie dnia 11 marca 2012 r. o godzinie 9.54  pięć polskich par pobito dotychczasowy rekord Guinnessa o 16 minut – tuliły się one nieprzerwanie przez 25 godzin. Relację z miejsca akcji prowadził relacjonował chętny do przytulania Bilguun Ariunbaatar. Oprócz spotkania z showmanem  akcji towarzyszyły także inne atrakcje- obecne tego dnia na dworcu osoby były częstowane gorącą czekoladą Milka oraz mogły zrobić sobie zdjęcie lub przytulić się z maskotką firmy -  fioletową krową.

 

W ramach akcji "Śmiało, bądźmy delikatni" Milka przygotowała także specjalną limitowaną edycję swoich produktów. Od lutego 2012 roku dostępne są trzy nowe czekolady, na ich opakowaniach konsument może znaleźć hasła zachęcające do delikatności, czułości i innych pozytywnych uczuć  poprzez uśmiech, przytulenie czy mówienie kocham. Te hasła to: „Dare to love”, „Dare to smile” „Dare to kiss”. Limitowane czekolady Milka proponują trzy smaki -  z kolorowymi, kakaowymi drażami, z nadzieniem mlecznym i strzelającymi cukierkami oraz z nadzieniem a la pudding waniliowy.

 

Obecnie po zakończeniu 3 etapów kampanii Milka prowadzi promocję o charakterze przypominającym. Spoty „Śmiało, Bądźmy Delikatni.” nadal wywołują uśmiech i pozytywne emocje w odbiorcach. Najnowsze spoty prezentowane są na kanale YouTube Milki.


Milka jest skuteczna w  prowadzeniu kampanii o charakterze reklamy transformacyjnej, czyli bazującej głównie na emocjach, a nie na nachalnej ofercie sprzedażowej. W ten sposób emocje wywołane w odbiorcy podczas całej akcji promującej Milkę są przez konsumenta kierowane na markę i jej produkty. To z kolei prowadzi do poprawy wizerunku marki oraz zwiększenia sprzedaży. 
Pomysłodawcą i częściowym realizatorem (w zakresie  zakupu mediów) omawianej kampanii Milki jest domu mediowy Starcom. Realizatorem spotów reklamowych oraz filmów promujących kampanię jest Papaya Films. Z kolei za tworzenie stron www, aplikacje internetowe oraz reklamę w Internecie odpowiedzialna jest agencja Next.  Autor reklam outdoorowych to agencja Saatchi & Saatchi. Działalnością PR w ramach tej kampanii zlecona został  Alert Media Communications. 
Elementem identyfikacji wizualnej akcji „Śmiało, bądźmy delikatni"jest projekt opakowań dla limitowanej edycji czekolad Milka stworzony przez agencję brandingową PND Futura. Koncepcja projektu opakowań jest spójna z całą strategią kampanii. W języku angielskim akcja  „Śmiało, bądźmy delikatni" brzmi "Dare to be tender”, dlatego też na opakowaniach znalazły się duże napisy: „Dare to love”, „Dare to kiss”, „Dare to smile”. Wypełnienie typografii wskazuje na smak danej czekolady.Treść niesiona poprzez napisy zachęca do wyrażania uczuć, przekazywanych za pomocą najprostszych słów i gestów.



Zobacz również:

Nazwa dla firmyNazwa dla produktuGrupy nazwSlogany i hasła reklamoweRenamingCiekawe nazwy firmMilka. Historia kolorowej krowyMaybelline. Urocza historia markiMars. Poznaj historię słodkiej marki z USAM&M'S. Topi się w ustach a nie w dłoni

 

Chętnie odpowiem
na Twoje pytania

Znaki towarowe - kancelaria
Marcin Setlak
CEO
Telefon883 222 244
Plane[email protected]

Zapytaj o nazwę dla Twojej marki

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania
Znaki towarowe - kancelaria
Marcin Setlak
CEO
Telefon883 222 244
Plane[email protected]
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu obsługi przesłanego zapytania i udzielenia odpowiedzi na nie.
Przeczytaj jak przetwarzamy
Twoje dane.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Marcin Setlak prowadzący działalnośćgospodarczą pod firmą BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą al. Warszawska 102, 20-824Lublin, NIP 7381890884, REGON 362446190 (dalej jako: ADO), z którym możliwy jestkontakt pod adresem e-mail: [email protected].

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanieskierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. Podanie adresu e-mail jestniezbędne dla udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. ADO będzie przetwarzał Państwaadres e-mail w oparciu o realizację prawnie uzasadnionego interesu ADO jakoadministratora danych, w postaci udzielenia odpowiedzi na złożone zapytanie, a zatem napodstawie art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalejRODO). Podanie imienia, nazwiska i numeru telefonu jest dobrowolne, a podając te danew formularzu wyrażają Państwo zgodę na ich wykorzystywanie.

ADO będzie przetwarzał Państwa dane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi, apo tym czasie w zakresie i przez okres niezbędny dla ustalenia, dochodzenia izabezpieczenia ewentualnych roszczeń, mogących mieć związek z komunikacją zużytkownikiem lub odpowiedzią na zapytanie skierowane za pośrednictwem formularzakontaktowego (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

Podanie danych jest dobrowolne, jednak brak adresu e-mail uniemożliwia uzyskanieodpowiedzi na pytanie skierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. ADOinformuje, że w oparciu o dane osobowe nie będą podejmowane decyzje w sposóbzautomatyzowany, nie będą one przedmiotem sprzedaży ani udostępniania podmiotomzewnętrznym, za wyjątkiem podmiotów i okoliczności ich ujawnienia przewidzianychprzepisami prawa oraz podmiotów świadczących usługi na rzecz ADO, np. hostingowe lubIT. Państwa dane osobowe nie będą również przekazywane do państw trzecich luborganizacji międzynarodowych.

ADO informuje, że przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich sprostowania,usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobecprzetwarzania danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także prawo doprzenoszenia danych. Aby skorzystać z przysługujących Państwu praw, prosimy o kontaktna adres e-mail wskazany powyżej. W treści wiadomości prosimy o wskazanie treściżądania (np. chęć dostępu do danych).

Dowiedz się więcej na polityka prywatności.

Pobierz darmowy e-book

Pamiętaj, drukuj tylko to co konieczne - chrońmy lasy!

praktyczne porady dotyczące rejestracji znaków towarowych

prosty, zrozumiały język

konkretne przykłady

Ebook 10 zagadnień prawnych które musisz znać

Poznaj 10 zagadnień prawnych, które powinieneś znać, jeśli prowadzisz firmę lub myślisz o jej założeniu.

Dowiesz się m.in. jak chronić nazwę, logo oraz domenę internetową.

Twoje dane będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu marketingu produktów i usług BRANDELAW oraz dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych, na podstawie zgody. Przeczytaj jak przetwarzamy
Twoje dane.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Marcin Setlak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą al. Warszawska 102, 20-824 Lublin, NIP 7381890884, REGON 362446190 (dalej jako: ADO), z którym możliwy jest kontakt pod adresem e-mail: [email protected].

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług BRANDELAW oraz dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych, na podstawie Państwa zgody - art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). By móc otrzymywać materiały marketingowo-informacyjne na podany w formularzu adres e-maillub numer telefonu, zgodnie z przepisami ustawy o świadczeniu usług drogą elektronicznąoraz ustawy Prawo telekomunikacyjne, potrzebujemy dodatkowej zgody wynikającej właśnie z tych przepisów. Brak wyrażenia tej zgody uniemożliwia otrzymywanie informacjina podany adres e-mail lub numer telefonu.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonych zgód lub doczasu zaprzestania świadczenia usług w formie newsletter. Aby wycofać zgody prosimy okontakt z BRANDELAW Marcin Setlak na adres e-mail wskazany powyżej. Odbiorcy, którym mogą być ujawnione Państwa dane są podmiotami, z którymi ADO zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych systemów informatycznych. Nie będą one również udostępniane innym odbiorcom zewnętrznym ani przekazywane do państwtrzecich czy organizacji międzynarodowych. W oparciu o Państwa dane nie dokonujemy profilowania, nie podlegają one również procesom podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.

Mają Państwo prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania,usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych.Mają Państwo również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych przez BRANDELAW narusza przepisy RODO. Mają Państwo również prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Aby skorzystać z przysługujących Państwu praw, prosimy o kontakt na adres e-mail wskazany powyżej. W treści wiadomości prosimy o wskazanie treści żądania (np. chęć dostępu do danych).Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, niemniej bez ich podania niebędzie możliwe przekazywanie Newslettera. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez BRANDELAW w Polityce Prywatności serwisów BRANDELAW: https://brandelaw.pl/polityka-prywatnosci.html.

Dowiedz się więcej na polityka prywatności.
powrót do góry
grafika z zawijasem
f
facebook