Zapytaj o ofertę

Nazwa dla firmy

Zadzwoń:
883 222 244
powrót

„Ciii…Cisowianka”, czyli ciekawe informacje na temat marki

Historie nazw

Cisowianka to naturalna woda mineralna wydobywana z nałęczowskich pokładów wodonośnych z głębokości niemalże 70 m pod powierzchnią ziemi. Naming „Cisowianka” pochodzi od nazwy źródła - „Ujęcie Cisowianka”, z którego czerpana jest ta marka wody. Z kolei etymologia nazwy źródła najprawdopodobniej związana jest z wykreowanym przez  Stefana Żeromskiego w powieści „Ludzie Bezdomni” ujęciem Cisy.

Logo jest kluczowym składnikiem systemu identyfikacji wizualnej marki.

 


Historia marki Cisowianka rozpoczęła się w 1979 roku. To właśnie wówczas ze zlokalizowanego na obszarze Kazimierskiego Parku Krajobrazowego, w Drzewcach (gmina Nałęczów) Ujęcia Cisowianka zaczęto wydobywać i butelkować wodę. Co ciekawe marka Cisowianka od momentu jej powstania jest czerpana z tego samego ujęcia, co niewątpliwie odróżnia ją od innych głównych producentów, którzy czerpią wodę z kilku ujęć.


Warto również podkreślić, że wśród rynkowej czołówki marka wody Cisowianka jest jedyną, która w całości należy do polskiej firmy- producentem Cisowianki jest „Polskie Zdroje Sp. z o.o." S.K.A. Ponadto dużym atutem marki jest fakt, iż jej źródło znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie miejsca butelkowania. Dzięki temu nie ma ryzyka zanieczyszczenia wody bądź obniżenia jej jakości przed zamknięciem wody w butelce. To z kolei wpływa na zdrowotne i smakowe walory Cisowianki. Butelkowanie wody oparte jest na technologii „ultra clean”, która umożliwia zachowanie jej pierwotnego stanu aż do momentu odkręcenia korka przez konsument. Cisowianka dostępna jest na rynku w sześciu rodzajach: niegazowana, lekkogazowana, gazowana, gazowana z cytryną, gazowana z miętą  oraz gazowana malinowa.

 

Dodatkowo marka dysponuje stale zwiększającym się rodzajem opakowań, w jakich można zakupić wodę - w ofercie Cisowianki znajdują się butelki o pojemności: 0,5l, 0,7l i 1,5l oraz 0,33l puszki. Oryginalne kształty i pojemność opakowań wyróżniają markę na półkach sklepowych wśród wód konkurencyjnych, stanowią one ważny składnik systemu identyfikacji wizualnej.

 

Jak twierdzi Leszek Rodak, Dyrektorem Generalnym firmy „Polskie Zdroje Sp. z o.o." S.K.A.: „Marka Cisowianka to  przede wszystkim znakomita jakość za przystępną cenę.”

Co więcej, wybierając tę pierwszą, możemy nie tylko dbać o swoje zdrowie, ale również pomagać w budowie studni w Sudanie Południowym, które zapewnią stały dostęp do czystej wody jego mieszkańcom. Produkt ten w całości bowiem dedykowany jest prowadzonej przez Polską Akcję Humanitarną Kampanii Wodnej. Według szacunków PAH, jedna mała butelka wystarczy, aby zapewnić dostęp do 5 litrów czystej wody dla mieszkańców Sudanu.
 

CIEKAWOSTKI:


•    Cisowianka to akratopega, czyli woda podziemna, której mineralizacja wynosi 500–1000 mg/dmł. Biorąc pod uwagę zawartość związków mineralnych znajduje się ona między wodą słodką a mineralną.
•    Moce produkcyjne zakładu wytwarzającego markę Cisowianka osiągają wartości do 90 tys. sztuk na godzinę.
•    Dziennie linię butelkującą może opuścić ponad 2 mln „Cisowianek”.
•    Butelki o pojemności 0,7l zostały wprowadzone przez Cisowiankę w 2007 roku - było to nowum na polskim rynku wód mineralnych. Warto dodać, że model butelki 0,7l  wykonany jest z wysokiej jakości materiałów, które łączą w sobie zalety plastiku i szkła. Dzięki wprowadzeniu takich rozwiązań opakowanie doskonale sprawdza się np. podczas aktywnego wypoczynku. Ponadto  dodać należy, że projekt tego opakowania doceniony został przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego, który wybrał oryginalną butelkę Cisowianki 07 jako przykład nowoczesnego polskiego designu. Cisowiankę 07 promowały spoty nawiązujące do serialu „07 zgłoś się” z udziałem członków Kabaretu Moralnego Niepokoju. Zdecydowanie taki kształt butelki wyróżnia Cisowiankę wśród innych konkurencyjnych marek wód dostępnych na rynku.

Kształt opakowań jest ważnym elementem systemu identyfikacji wizualnej marki.

Butelka Cisowianki o pojemności 0,7 l
Źródło: Materiały reklamowe firmy Cisowianka

 


•    Cisowianka została uhonorowana m.in. prestiżowym tytułem: Superbrand, Marka Wysokiej Reputacji PremiumBrand, czy Cisowianka jako Wizytówka Polskiego Produktu. Wymienione gratyfikacje są potwierdzeniem siły marki oraz jej rynkowego sukcesu.
•    W 2009 roku Cisowianka została zaproszona do konkursu Beverage Innovation Awards (w kategorii najlepsza reklama telewizyjna) organizowanego przez najważniejszy europejski magazyn branżowy Water Innovation Magazine. Doceniona została tam słynna kampania reklamowa marki Cisowianka z udziałem samolotów F-16. Kampania ta została dostrzeżona i doceniona ze względu na kreatywny pomysł - spot reklamowy nie przedstawiał typowych dla reklamy wód sielskich krajobrazów - za bohaterkę reklamy obrano piękną i pełną energii panią pilot, której "sposobem na sukces" jest Cisowianka. Jak wiadomo w pełnieniu funkcji pilota myśliwca F-16 zdrowie odgrywa kluczową rolę, dlatego też marka chciała pokazać, że to co pijemy wpływa na sprawność fizyczną i intelektualną. Spot przekazuje również, że woda mineralna jest bardzo ważnym składnikiem zbilansowanej diety, gdyż oprócz składników mineralnych zapewnia odpowiednie nawodnienie organizmu. Reżyserem słynnej reklamy Cisowianki jest znany reżyser i operator Grzegorz Kuczeriszka.

 

 

•    Cisowianka jako pierwsza w Polsce marka wód zastosowała metodę „perlage”, czyli nasycenie wody dwutlenkiem węgla pochodzenia naturalnego. Metoda ta sprawia, że relatywnie mniejsze bąbelki są uwalniane wolniej niż w tradycyjnej wodzie gazowanej, dzięki czemu woda powstające musowanie jest porównywalne do występującego w szampanach cz wysokiej klasy winach musujących. W ten sposób do port folio marki dołączyła Cisowianka Perlage. Warto dodać, że FineWaters.com (topowy światowy portal dokonujący oceny wód z całego świata) uznał Cisowiankę Perlage za wodę najwyższej klasy. Co ciekawe polska woda znalazła się obok takich słynnych wód jak włoska Etrusca, duńska Iskilde czy fińska Venn. Jakość polskiej Cisowianki Perlage wyróżnił także znany sommelier wody- Michael Mascha.
•    Cisowianka jako pierwsza na polskim rynku wprowadziła w 2012 roku wodę w puszkach o pojemności 0,33 l. Na terenie Europy oprócz Cisowianki tylko Perrier ma w ofercie takie opakowanie wody. Marka zdecydowała, że w puszkach zamknięta zostanie najbardziej wyróżniana spośród oferty - Cisowianka Perlage. W 2012 roku nowoczesne opakowanie zdobiła specjalnie przygotowana grafika powiązana z największym sportowym wydarzeniem roku czyli Mistrzostwami Europy w piłce nożnej. Cenionym podczas letnich meczów piłkarskich okazał się fakt, że puszki dłużej niż butelki trzymają temperaturę. Dodatkowym atutem puszek jest ich niewielki rozmiar, dzięki czemu z łatwością mieszczą się one nawet w niewielkiej damskiej torebce. Co ciekawe, puszki Cisowianki podlegają całkowitemu recyklingowi.

 

Opakowania są istotnym elementem systemu identyfikacji wizualnej marki.Specjalnie przygotowana grafika puszki wody Cisowianka z okazji EURO 2012.
Źródło: Materiały reklamowe firmy Cisowianka

 

•    Ambasadorami marki Cisowianka byli m. in. Edyta Górniak (2004 rok), Robert Makłowicz (w latach 2009-2010), z kolei od 2013 roku ma nią być jedna z najpiękniejszych kobiet świata - Włoszka - Monica Bellucci. Pierwsze kręcone we Włoszech reklamy Cisowianki Perlage z udziałem słynnej włoskiej aktorki i modelki ukazać się mają wiosną 2013 roku. Aktualnie wiadomo, że kampania reklamowa ma potrwać do 2014 roku. „Monica Bellucci jest kobietą elegancką, z klasą i pasuje do wizerunku Perlage, marki Premium.” - tak wybór gwiazdy światowego formatu na ambasadora marki Cisowianka komentuje Katarzyna Pióro (PR manager marki Cisowianka).

 

 

Zobacz również:

Nazwa dla firmyNazwa dla produktuGrupy nazwSlogany i hasła reklamoweRenamingCiekawe nazwy firmMilka. Historia kolorowej krowyMaybelline. Urocza historia markiMars. Poznaj historię słodkiej marki z USAM&M'S. Topi się w ustach a nie w dłoni

 

Chętnie odpowiem
na Twoje pytania

Znaki towarowe - kancelaria
Marcin Setlak
CEO
Telefon883 222 244
Plane[email protected]

Zapytaj o nazwę dla Twojej marki

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania
Znaki towarowe - kancelaria
Marcin Setlak
CEO
Telefon883 222 244
Plane[email protected]
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu obsługi przesłanego zapytania i udzielenia odpowiedzi na nie.
Przeczytaj jak przetwarzamy
Twoje dane.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Marcin Setlak prowadzący działalnośćgospodarczą pod firmą BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą al. Warszawska 102, 20-824Lublin, NIP 7381890884, REGON 362446190 (dalej jako: ADO), z którym możliwy jestkontakt pod adresem e-mail: [email protected].

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanieskierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. Podanie adresu e-mail jestniezbędne dla udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. ADO będzie przetwarzał Państwaadres e-mail w oparciu o realizację prawnie uzasadnionego interesu ADO jakoadministratora danych, w postaci udzielenia odpowiedzi na złożone zapytanie, a zatem napodstawie art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalejRODO). Podanie imienia, nazwiska i numeru telefonu jest dobrowolne, a podając te danew formularzu wyrażają Państwo zgodę na ich wykorzystywanie.

ADO będzie przetwarzał Państwa dane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi, apo tym czasie w zakresie i przez okres niezbędny dla ustalenia, dochodzenia izabezpieczenia ewentualnych roszczeń, mogących mieć związek z komunikacją zużytkownikiem lub odpowiedzią na zapytanie skierowane za pośrednictwem formularzakontaktowego (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

Podanie danych jest dobrowolne, jednak brak adresu e-mail uniemożliwia uzyskanieodpowiedzi na pytanie skierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. ADOinformuje, że w oparciu o dane osobowe nie będą podejmowane decyzje w sposóbzautomatyzowany, nie będą one przedmiotem sprzedaży ani udostępniania podmiotomzewnętrznym, za wyjątkiem podmiotów i okoliczności ich ujawnienia przewidzianychprzepisami prawa oraz podmiotów świadczących usługi na rzecz ADO, np. hostingowe lubIT. Państwa dane osobowe nie będą również przekazywane do państw trzecich luborganizacji międzynarodowych.

ADO informuje, że przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich sprostowania,usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobecprzetwarzania danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także prawo doprzenoszenia danych. Aby skorzystać z przysługujących Państwu praw, prosimy o kontaktna adres e-mail wskazany powyżej. W treści wiadomości prosimy o wskazanie treściżądania (np. chęć dostępu do danych).

Dowiedz się więcej na polityka prywatności.

Pobierz darmowy e-book

Pamiętaj, drukuj tylko to co konieczne - chrońmy lasy!

praktyczne porady dotyczące rejestracji znaków towarowych

prosty, zrozumiały język

konkretne przykłady

Ebook 10 zagadnień prawnych które musisz znać

Poznaj 10 zagadnień prawnych, które powinieneś znać, jeśli prowadzisz firmę lub myślisz o jej założeniu.

Dowiesz się m.in. jak chronić nazwę, logo oraz domenę internetową.

Twoje dane będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu marketingu produktów i usług BRANDELAW oraz dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych, na podstawie zgody. Przeczytaj jak przetwarzamy
Twoje dane.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Marcin Setlak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą al. Warszawska 102, 20-824 Lublin, NIP 7381890884, REGON 362446190 (dalej jako: ADO), z którym możliwy jest kontakt pod adresem e-mail: [email protected].

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług BRANDELAW oraz dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych, na podstawie Państwa zgody - art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). By móc otrzymywać materiały marketingowo-informacyjne na podany w formularzu adres e-maillub numer telefonu, zgodnie z przepisami ustawy o świadczeniu usług drogą elektronicznąoraz ustawy Prawo telekomunikacyjne, potrzebujemy dodatkowej zgody wynikającej właśnie z tych przepisów. Brak wyrażenia tej zgody uniemożliwia otrzymywanie informacjina podany adres e-mail lub numer telefonu.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonych zgód lub doczasu zaprzestania świadczenia usług w formie newsletter. Aby wycofać zgody prosimy okontakt z BRANDELAW Marcin Setlak na adres e-mail wskazany powyżej. Odbiorcy, którym mogą być ujawnione Państwa dane są podmiotami, z którymi ADO zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych systemów informatycznych. Nie będą one również udostępniane innym odbiorcom zewnętrznym ani przekazywane do państwtrzecich czy organizacji międzynarodowych. W oparciu o Państwa dane nie dokonujemy profilowania, nie podlegają one również procesom podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.

Mają Państwo prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania,usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych.Mają Państwo również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych przez BRANDELAW narusza przepisy RODO. Mają Państwo również prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Aby skorzystać z przysługujących Państwu praw, prosimy o kontakt na adres e-mail wskazany powyżej. W treści wiadomości prosimy o wskazanie treści żądania (np. chęć dostępu do danych).Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, niemniej bez ich podania niebędzie możliwe przekazywanie Newslettera. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez BRANDELAW w Polityce Prywatności serwisów BRANDELAW: https://brandelaw.pl/polityka-prywatnosci.html.

Dowiedz się więcej na polityka prywatności.
powrót do góry
grafika z zawijasem
f
facebook